آخرین تمرین جدی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی قزاقستان برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، در آخرین تمرین جدی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، محمد بنا پس از گرم کردن شاگردان خود، به مدت 45 دقیقه تمرین پرفشاری را برای آنها در نظر گرفت به گونه‌ای که در پایان تمرین، کشتی‌گیران به سختی نفس می‌کشیدند.
 
- محسن حاجی پور (59 کیلوگرم)، رامین طاهری (66 کیلوگرم) ، محمد کریمی (71 کیلوگرم)، سعید عبدولی و برومند اصلان (75 کیلوگرم)، یوسف قادریان (80 کیلوگرم)، مجتبی کریم‌فر (85 کیلوگرم)، علی علیادی (98 کیلوگم) و بهنام مهدی‌زاده (130 کیلوگرم) با حریفان خود به تمرین در خاک و سرپا پرداختند.
 
- کشتی گیران در زمانهای بین 30 ثانیه تا یک دقیقه باید درسر پا و سپس خاک به حمله و دفاع می پرداختند.
 
- در این تمرین بنا با خونسردی بین شاگردانش راه می‌رفت و نکاتی را به آنها گوشزد می‌کرد. او تنها چند بار با فریادهایی از محمد کریمی خواست تا جدی‌تر تمرین کند.
 
-ایرج اسفندیاری فر، رسول جزینی، سعید شیرزاد، محمد علی چمیانی و بهروز حضرتی‌پور به همراه محمد بنا بر تمرین ملی‌پوشان نظارت می‌کردند.
 
- حمید سوریان به همراه شیرزاد بهشتی طلا با ملی‌پوشان عازم قزاقستان تمرین کرد.
 
- محمد بنا دقایقی به صورت خصوصی با سعید عبدولی به گفت و گو پرداخت.
 
- پس از پایان تمرین تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا، سایر ملی‌پوشان کشتی فرنگی زیر نظر محمد بنا به مدت یک ساعت به تمرین کشتی پرداختند.
 
- امید نوروزی، قاسم رضایی، بشیر باباجان زاده، حبیب‌الله اخلاقی، طالب نعمت‌پور، مجید و مهدی علیاری، داود اخباری از کشتی گیران شاخص حاضر در دور دوم تمرینات بودند.
 
- پس از پایان تمرینات، ملی پوشان با طناب زدن و دویدن نرم به سرد کردن بدنهای خود پرداختند.
 
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی 4 اردیبهشت (پنج شنبه) عازم قزاقستان می شوند و روزهای 6 و 7 اردیبهشت در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میدان خواهند رفت.
/2759/